maanantai 17. syyskuuta 2012

Uudet puukynät ja meidän perheen muotokuva

Otsonen on taas innostunut piirtämisestä :) Siis on hän tykännyt siitä aina, mutta nyt saatuaan uudet (ja ihan ylikalliit) puukynät, on piirustuksia ilmaantunut paperitolkulla.. Ja samalla innostui taiteilemaan "muotokuvia" :D Piirteli monista muistakin, mutta tuossa alempana on meidän perhe ikuistettuna.. Aika hauska, vaikka itse sanonkin. Onkin aika himmiea tuo skannattu kuva, mutta tuo vasemmalla oleva iso töyhtöpäinen olen minä ja sylissäni on Aino. Oikealla puolella ylempänä on isi ja alimpana itse Otso. Naureskelin karvanaamalle koostani kun olen kuvan suurin, mutta ukkeli väitti kuulleensa radiosta jonkun tutkimuksen jossa oli kerrottu että lapsi piirtää tärkeimmän isoimpana. Ehkä olen itsekkin kuulluut joskus jotain sinne päin, mutta mene ja tiedä :)


Nuo uudet Ko-I-Noorin Triocolour-värikynät on paksuja ja niiden kolmikulmaisesta mallista saa ergonomisen otteen, joka kuulemma auttaa oikean kynäotteen oppimisessa. Lisäksi  kynät ovat myrkyttömiä, mikä on todella hyvä asia. Tuon myrkyttömyyden ja pienen lapsen käteen sopivuuden takia pidän myös Stocmarin mehiläisvahaliiduista. Meidän liidut on minun vanhat ja edelleen lähes (no ok, vähän kuluneet mutta todella hyvin säilyneet) samankokoiset kuin uutena ja kuitenkin paljon käytetyt :)

Ei kommentteja: